Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

10 November!

Isabell Permalink3
                                                                                                                                    
hdgHapp här har det inte skrivits på nåra dagar så det e väl bäst at skriva lite så"mormor" har något att läsa=) Heheh...
dem senaste dagarna har jag:h,...Tänker  städat busat med isabell o vart hos mormor o compani)=) hehe gått min promenader vart med Jenny....












Idag då10 November  så började jag med en
sväng till mormor därefter gick vi till Föräldragruppen där jag gjorde handavtryck av Isabells han  ojoj vad blå hon var om handen och Isabell ritade sin första teckning eller ja hon ritade 2 en till mamma & en till pappa=)...Hon var så trött så redan 11 så klädde ja på henne han knapt lägga henne i vagnen så poff så sov hon sedan forsatt ja åt soppa och gick därefter förbi mormor igen för att dricka kaffe=) heheh...
Gick hem sedan kom Jenny hit o låna tvätt maskinen=)  Badade Isabell o gav henne gröten  sedan slocknade hon i min famn medans hon åt=) *sötisen* lite före kl 18 =/ inte allt för bra men e hon trött ska hon juh sova...Jenny åkte hem en sväng för att rasta hunden men kommer väl strax tillbaka  ja vem vet vad et blir att hitta på för oss,,,
Imorgon kommer iallfall Bellas farmor& farfar o så pappa förstås o hälsar på henne så hon bli nog glad=)

Wiii vad skojs med lite överanskade pengar som bara poff så fick man dem=) heheh....


Viste alla föresten att jag har dem 2 små smaraste syrrorna man kan ha
*Emme en lätt lärd liten tjej som har så skojs åt att hon kan MYCKET MERA engelsak en vad ja kan och mycket mera grejer en jag som brukar ha lektioner för mig!!
                                         Och så
*Ida som kan skriva så mycket och läsa och rättar till mina stavfel fast hon bara är 7 år 
Hm.. tror man får skämmas lite=/
Men jätte skojs att ja sådanna smarta systrar iallefall  fast hm  ibland undrar man om dem är äldre en mig=P heheh.... Och Tackar Emmme & Ida för att ni e så duktiga med Isabell och när ni 2 e barnvakt=) hehe...

i helgen vet ja inte riktigt vad man ska hitta på får väl se om det blir nått skojs ;)


Nee nu vet jag inte mera vad man ska skriva men Mamma/mormor nu har du iallfall nått att läsa=) hehe

Ha d bäst alla=)
#1 - - mormor/mamma:

jättesöt tjej isabell är
och såååå glad att träffa oss
liten charmfia
och ska ge beröm till dottern också
du är jätteduktig med isabell
kramar mormor/mamma
ps om du får allt för tråkigt i helgen
så får vi hitta på nått

#2 - - emelie:

heeeej heeeej

du är MYCKET! smartare på matten

kramar emme

#3 - - Tessan:

Hej!

Vad stor Isabell har blivit! Kul att lasa och se bilder hemifran!!! Hoppas allt ar bra med er!

Kramar!!

Till top