Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

29Oktober!

Isabell Permalink2
HEjhej
Inte skrivit på hela helgen inte orkat, men nu ska ja skriva lite kort o gott..
I fredags gjorde ja ingenting typ..
29oktober
I Lördags så var jag på bäckby centrum och kollade när min lillesyster Emelie dansa hon är jäääättteee duktig sedan så mot kvällen så kom Jenny hit och vi åt först soppa sedan satt vi och käkade grönsaksstavar som vi dippade=) samt kika på tv:n

Idag så gick jag upp när isabell vaknade kl:5:30TRODDE JAG!!Men där fick jag kl var juh bara 4:30 men kom inyte på från nån timme senare att man skulle ställa om klockan...Iallefall så kl 10 så tog jag och Isabell bussen en hållplats till erikslund där  vi började våran runda på Maxi där jag handlade en Vinerjacka jätte snygg till mig..däreter gick vi vidare bort till billiganisse där ja handlade lite smått och gott..forsatt till klädhuset men hittade ingen och därefter till sko-punkten där jag köpte 3 par skor(stövlar)...
Tog en jätte snabb promenad från erikslund till mamma/mormor för att ja var tvungen att gå på toa(orkade ej vänta enda tills bussen kom) sedan forsatt vi hem..Hemma igen så har Isabell Och jag lekt och busatoch så har vi sänkt hennes säng...
Efter det s¨tog vi oss ett bad  Åååå så mysig dag Lilla Isabell Och jag haft och bara umgåts med varandra hon och jag,hon har varit jätte snäll ocg glad hela dagen...Kl kvart i 6 så somnade hon i sin säng,vart lite förtidigt men tanken på att hon inte hade sovit sedan halv1-1 så gör det inget..
Nu ska vi se vad jag ska ta och hitta på nu då...


29o
#1 - - Anonym:

jättesöt liten tjej
lik mormor hihihi
kram mormor

#2 - - Amelia och Johanna:

Så stor hon har blivit. Riktig sötnos!

Till top