Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

26 December

Isabell Permalink0
Jahapp Då var Julkenöver nu  då! Vart juh  iallefall lite vit av mäst frost  på den dagen somförmig var sommästy julafton den 23 hos mamma..sedna va de juh bara typvårväder=)
Igår så firade ja oJenny jul på  krogen Hahah de var riktigt skojs  sjung singstar hos j enny sedan tog  bussen ner men fick hoppa av på vetterstopför att klant Jenny glömt lägg hahah..  Ösregna ute så firsyrena vart paj vbart mer som slickad katt eller lite HM ruffs:P  Min pappa kom o  hämtade upp o sjusa  ner  oss iallefall.. de va skojs  på krogen hade    höga skorpåmig AJAJAJAJ sa ja närvi gick från krogen för att  finna oss en t axi...
La mig    ca halv 3 inatt o kl 4 vaknade  isabell o INTEVILLE sova mera så hon fick se lite byggare bob o sedanförsökte ja få henne sova  men hon vägrade ja fick ej gå ut från hennes rum=/ Men vid 6 imorse fick ja sova Iallefall hela 4 tymar inatt då=/ Känns nu.. sedan har vi vart hemma hos Dannes mormor o  käkatmat=) mm gott med  annat en julmat iallefall=)

nee nu s ka ja  sätta  nmi o tadelungt o mysa lite eller om de bliur att städa  för att hålla mi vaken ja o Isabell TACKAr alla massa för  vårafina julklappar=)
Till top