Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

jul1

Isabell Permalink6
30 Januari 2007
                                                                                                                                        
Hej hej  nu var det ett tag sedan jag skrev men det           Jag,bella,ida,Emme o bebbe julafton 06=)     
beror på att min dator ej e lagad enu=/jul1 eller                                   Isabells första jul=)                                           
eller ja köpte delar för över 1000kr men funkar iallfall inte=/

Isabells Första jul vart en toppen jul med Mamma,Mormor,BONUS mmorfar=) mostrana emme och Ida samt morbror tommy=) isabell busade o öppnade alla sina present åt julmat o hade det väldigt bra hon somnade runt halv 9 helt slut efter allt bus,runt 12 på natten gick vi hem igen=)





Morbror Bebbe busar med moster Emme o Isabell hänger på hon oxå=)
julbusjul3
Isabell hon är u 6 o en halv månad en liten sprallig tjej som sitter själv o pratar massa=)riktig bisig liten godis råtta som äter allt som inte ska vara nyttigt=) hon springer runt i sin gåstol o gör en massa rackar tyg umgås med sina vänner mäst med Lilla Viktor och Philip men träffar även lilla Loke o imellan åt lilla Tilda som vi hoppas på att ses igen snart..sen ser vi juh lilla Amelia oxå då o då men hon sover nästan varje gång=) hehe....
V9i e som vanligt hos mormor o mostrana o plast morfar med lagom mellanrum o busar för fullt...
På Helgerna o kvällarna busar vi med Danne som hon tycker oxå om  att göra=)
Och då o då busar hon även med sin pappa!

Mamma O Bella
jul2
Jag själv är här o där o umgås med alla=) mäst träffar jag Jenny som väntar en ny liten kompis till Isabell hon gick in halvägs i måndags alltså vecka 20=) o vi väntar o väntar o hoppas på allt bra till henne=)

ni får ha d bäst alla kramar mickan o Bella

En extra stor puss till dig Danna=)
#1 - - Gia:

Va fiina ni var på bilderna, hoppas ni har det bra!

#2 - - Moster Tessie:

Hej!

Kul att du har lagt upp lite nya bilder! Va stor hon har blivit!!! Och jatte sot!! =)

Maila garna om du har fler bilder eller skicka bilder pa posten (har satt upp massor med foton pa alla mina nara o kara i mitt rum sa att jag har natt att titta pa nar jag har hemlangtan)

Kramar till er bada!

#3 - - Johanna:

Bella får komma hit och busa med Amelia i hennes rum snart igen:-)

#4 - - Anonym:

hej roliga bilder kjam

#5 - - Anonym:

grattis Isabell o många kramar på 7måndagen
mormor

#6 - - ttis:

många grattis den 28feb på födelsedagen
kramar mamma micke ida emelie

Till top