Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

28 Ju

Isabell Permalink3
Denna tog ja frånmin mammas sida de e mendingen att den ska spridas vidare så alla som vill vara med o dansa  kopiera denna o sätt på eran sida =)

Denna tog jag av min lillesyster emelie som saknar solen om ni oxå gör det så kopiera denna o sätt på eran sida de e   meningen att denna oxå ska spridas=)

Nu ska ja gå o sätta mig oo bli miljonär på lotto=)

Aja ska väl säga att idag så har ja vart i badekunda skogen med deanne hans mammahennes man o så plobka vi massa blåber o lite kantareller

ha d bra
#1 - - mamma/mormor:

ps håller tummarna

#2 - - Nettan:

fust!! jag vill oxå plocka kantareller...=)

#3 - - Cina:

Hoppas att du blev miljonär men tror knappast det för då hade jag nog hört det idag när du var hos mamma....hahahaha

Till top