Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

28JuLi

Isabell Permalink3

ISABELL MED sitt
NYA TUFFA LINNEimage199
SOM HON FICK AV
MORMOR & COMPIANI=)











































 ISABELL HELT INNE I TELETOBIES FILMEN HON FICK AV MOSTRANA EMELIE OCH IDA=)image200 
























ISABELL ÄTER SIN KVÄLLSGRÖT SJÄLVV=) MUMS=)

image201

IGÅr så gjorde vi inte allt för mycket storhandlade mat sedan köpte jag mig ett par nya skor=) Jääääte snygga=)

Idag så ska vi ut till badelunda  skogen o plocka bär o svamp=)

#1 - - Carro:

Nya skor? har du köpt skor utan att berätta de för mej=)

#2 - - mamma/mormor:

du är ett riktigt charmtroll isabell sååååå söt
o glad
har du ärvt de av mamma eller mormor hihi
kramar mormor/mamma

#3 - - emelie:

Vad kul att du har nya skor dem måste jag få se men akta du och jag har ju lika storlek =) hahahaha
Ohhh isabell är ju såå gullig
Kramar emelie

Till top