Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

18Juni

Isabell Permalink1
OjOJOJ Nu har min lilla prinsessa hunnit bli hela 11 månader gammal snart 1 år! Tiden går så fort så fort fram här är 2kort det första när hon var 2dagar gammal och den andra när hon är 10 månader.. Så söt Mammas lilla tjej=)

image114image113

I fredags så mins ja inte vad  jag gjorde hahaha,,,  I lördags  åkte jag och älskling o isabell ner  på vattendraget o kikade en sväng det blir bara mindre  o mindre men endå tradition att gå o kika... sedan kika vi in på willys o nisses en sväng...  åkte hem och gav Isabell lite mat innan vi åkte vidare till danns bror o hans tjej o deras 3 barn och så grillade vi det var jäääte trevligt.. efter som att bara isabell hade sovit ca 10minuter på hela dagen så när vi åkte hem ca 21 tiden så han vi inte l¨ångt innan isabell somnade med numer 2 i blöjan=/ men bör på henne hemma o la henne i sängen hon bara sov vidare hela tiden lillen=)
I söndags så lämna danne o Isabell av mig hos dannes kompis där ja flyttstädade o käna ihop 1000kr=) Wiii alltid roligt med extra tog 5 o en halv timme...Så första gången jag är ifrån isabell så länge men ja va inte orolig allst över henne efter som att jag vet att danne är toppen duktig med henne och hon  älskar han=) Men jag vart jääte glad när dem kom o hämtade  mig igen sedan io fick kramas med isabell igen=)

Idag så gick ja o nettan först till Lidel klähuset o skokanonen köpte mig ett pa skor ÄNTLIGEN=)  sedan till mixoutlet där ja köpte byxor sedan vidare till eriksluynd där ja typ inte köpte nått,,,
när ja kom hem så kikade Jenny o Eskil förbi på fika o så.. efter det så stäödae jag här hemma sedan Badade jag Isabell ...lekte lite hon o ja innan hon skulle sova.. ställde mig sedan o laga mat till henne tills imorron sen kom danne hem o då visade detr sig att inte isabell hade somnat=) hehe  som vanligt så stog hon upp o var jätte glad när hon fick se danne=) de är typ som om hon väntar på att han ska komma hem innan hon kan somna för nu när hon har gosat med han lite så somnade hon=)
nu ska ja gå oo kika om ungspankakan är färdig...
Hörs!


#1 - - Anonym:

de är mormors tjej
jättsöt

Till top