Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

24september

Isabell Permalink0
jahapp så är klockan 05:46
så gickman upp för 50minuter sedan o nu sitter ja oförsöker göraallt  för att få i mig enmacka  men får kvälningar kan inte äta frukost så har med  mig mackoroxåför deta kommer ej att gå.. ska cykla kvart över6 o de e mörkt ute hahah man har blibit lite små konstig sedan man skaffa barn innan så kunde man vara ute nätter o tidigamornar utan problem=P haha  men det går noig bra  nog för att typ halva vägen består av skog... blir juh igenom bäckby,fredriksberg,råby,vallby rocklundagrytasedan tunbytorp...kännssom halva västerås men det är fan nästan det  men de går nog bra=)  cyklade juh innan man vart gravid elle rja cyklade enda fram tillsdagen innan jag födde=) då cykla  man i alla väder o alla tider vart man en skullemen man har blivit så bekäm nu...
 men alla  håller tummarna för mig idag=) hehe

Nemen godmorron iallfall på  dem som  kikar på detta nu ska ja ut o ta mig en cigg o kaffe innan ja skak iuväg (slänger  mackan oxå)
Till top