Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

fredag

Isabell Permalink2
♣idag så fick prinsessan enu en ledig dag o vi åkte o hälsa på alla barnen på mitt dagis=) sedan åkte vi hem till jenny o käkade o vidare till vallbymuseumet de va trevligt nog för isabell o colin mäst var in tresserad av alla trappor=) hehe
sedan följde dem med hit o käkade o busade...
nu kom ja nyss hem från grannen Jasmina=) Massa skojs snack hahah som vanligt=P alltså vet ej vad vi får allt från hahah men du jasmina dela lite extra kärlek till mig nu:P hahah  o ALLTSÅ HON HADE VÄRLDENS STÖRSTA TVEStjÄRT (eller hur fan de stavas) UTE Usch fy hemskk!! men den råka brinna upp:P



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
       ÄLSKAR MIN ISABELL & DANNE SÅÅÅ  MYCKET DEM ÄR HELT TOPPEN!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♣♣♣Lycka är att man har allt man vill ha men då är det inte pengar ja menar utan det är kärleken som leder till lycka i        Livet!   Ocj jag har den lyckan med världens bästa dotter Isabell,världens bästa älskling Danne o världenws bästa små syskon Emelie o Ida kan man bli lyckligare???!!!
massa pengar o ny bostad skulle ja blii SÅÅ GLAD FÖR !!! Men det slår inte min lycka i livet av att ha alla dem här käranära mig=)Ni är nått alldeles extra !!!
Sen har ja mina vänner oxå och Min Älskade Granne!!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
#1 - - cattha:

ja då räknas ja ej hahaha

ja du älskar ju tvestjärtar haha hua

ha de bra mamma

#2 - - Moster Inga:

Morgon..

Fråga cattha dom kryper in i öronen..

hahahaha

ha de bra hälsa..

Till top