Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Annan dag jul! Stan & middag 26December

Isabell Permalink3
Idag så åkte ja o jenny ner till stan då det öppnade o FYY VAD FOLK DET VA.. men  hittade lite iallefall o handla kläder till mig kläder till isabell o matstol till isabells docka=)
Kl 2 var vi bjudna på mat hemma hos dannes mormor MUMS JÄÄTTEE GOtt va det .. kalkon sås o potatis med grönsaker =) TACK
därfter besökte vi faline o jasmina som vi ej träffat på evigheter för dem har vart borta över jul=)
HEmma igen käkade vi sedan har ja fixat om i isabells rum så fint så=)

 komemr lite bilder oxå=)


SÖTAST=)

Fått tröja strumbyxor o kjol från dannes mamma o peter=)  o benvärmarna från morbror bebbe=)



JULKLAPPAR=) TACK ALLA



Issas högklackade skor=) heheh sötis springer o hoppar i dem=) lite stora bara


MAMMA O ISABELL


GJORDE OM ISABELLS RUM=)
#1 - - Moster Inga:

Hej..

Jättegullig hon är blir bara gulligare för var dag,,Kram till er alla..

#2 - - Cina:

Åhhhhhhhh jag säger bara ett ord GULLHÖNA!!!!



Kramen

#3 - - Jenny o Colin:

Gulligt första kortet var :)



Hennes rum vart ju bra så också

Till top