Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

JULAFTON KVÄLLEN!=)

Isabell Permalink9
Aa nu e de kväller o har firat hela dagen tacka alla för allt o en trevli g dag=) Isabell slockna i vagnen efter nåra sekunder=)
vi fick fina presenter oo god mat=)
lite bilder från idag då=)
har ej knäppt på alla julklappar men de va så många=)

FICK EN KAMERA AV MIN ÄLSKADE + ETT MIBNES KORT TACK TACK!!!


=) LYCKLIGAST O BÄSTA JULKLAPPEN!!


EMME O ISSA

IDA O ISSA


KÄKAT SNART


NEMEN VEM E DE SOM KOMMER=)

TOMTEN =) hahahhaha SPRINGER O KRAMAR TOMTEN DIREKT=)


titta tomten ja e duktig ja kan bygga puzzel ( SÄGER ISSA=)  ::: )



FÅTT bla...GITARR AV MORMOR GUBBEN MICKE EMME O IDA



ISABELL med SNYGGA benvärmare bla av bebbe... o sjungande ariel av mig o danne






GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA!!!

#1 - - cattha/momo:

ja tack själva för en trevlig jul

o tusen tack för digitalkameran

o jag älskar dannes julsak den toppenmysig

hihih

ha de bra så hörs vi ps försök behåll maten i magen nu hahahaha

kram mamma/momo/svärmor/o mormor igen

#2 - - cattha/momo:

glömde säga att tomten var toppen hahaha

#3 - - moster inga i piteå:

Vilka fina foton ,,Kram till er alla..Ja hon är för gullig,,,

Grattis till ett visst foto..S

#4 - - Kusin Malin:

Ni verkar haft en trevlig jul=) fina foton:)

Grattis till underverket i magen ^^

Kramar

#5 - - carro:

du lär ju vara längre gången, annars e du bara rejält uppblåst=)=)

puss

#6 - - Cina:

STORT STORT GRATTIS till det som ligger i magen.

SÅÅÅÅÅ KUL!!!



Vet du att det slog mig en sak att dessa utslag som du hade kan ju vara graviditets exem!!!



Kram från oss!!

#7 - - mickan:

SVAR :cina nee kan ej vara de har haft dem mycket längre en va j har vart gravid=/





TACK ALLA=)

#8 - - Cina:

Ja men du har ju vart gravid ett tag om man kollar in din mage....=))



Kramen

#9 - - micakn:

CINA:den e stor ja=P men de e längre en det förra månaden oxå haft de i ca 2 o en halv till 3 månader=/

Till top