Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

23 ÅR IDAG DÅ=) 28/2-08

Isabell Permalink1
Idag efter jobbet sluta en kvart tidigare skulle ja handla sen hämta issa o sen till mamma en sväng ringde mamma men hon sa HÄMTA ISSA FÖRST..hm tänkte ja va e de nu då?? Men åkte yill dagis o märkte att hin ej va där så frågade fröken om mormor vart i farten o hämtat henne=)?Hon log o så jaaa och du ska inte åka o handla du ska åka rakavägen hem till din mamma=)  Okej sa ja så när ja kom dit hade dem gjort jäätte fint o överaska mig med ett kalas mamma micke emme ida o mammas granne carina var där=) O Isabell förstås henne hade dem lärt säga Grattis mamma=) hehe
SÅ MÅSTE SÄGA TACK TACK TACK ALLIHOPPA FÖR FINA PRESENTERNA FIKAT O ÖVERASKNINGEN=)
Fick
av mammas granne: en parfym
av mamma,micke emme o ida: EN väska, blommor våffelgärn i rostfritt o så en inne grill i rostfritt =)
TACK ALLA IGEN=)

Ps Isabell fick oxåa paket en bok godis o en hund=) Tack tack säger hon =)
nu ska ja gå o lägga mig kika tv ska upp TIDIGT IMORRON ska öppna dagiset imorron för chefen e sjuk.. sedan blir det hem o städa sedan storhandla ha d brqa alla läsare=)

image417

image418
#1 - - cattha:

visst va de kul o lura mamma issa hihi
o självklart måste du med få paket
kram mamma/momo

Till top