Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

19 JaNuAri

Isabell Permalink4
I torsdags fick ja ensamvårdnad av isabell skönt med det så mycket lättare så=)Jääätte glad för det=)
Viåkte hem till Jenny o Colin efter att fixt med vårnaden.Isabell o Colin lekte vattenlek med Colins badbalja dem hade det skojs=)De va bara  synd om Jenny som fick en Dyngsur matta hehe..
Efter det så tog vi oss en promenad i skogen isabell gick hela varvet och man såg att hon storm trivdes där Colin va trött efter vattenleken så han sov=)

I dag så åkte isabell ja o danne med nettan andy o vikke till badhuset. Isabell som älskar o bada va helt galen hon skulle hoppa i direkt o plaska  o lekte massa  sedan va de  daxs för fika(Mellis) men isabell tjada bara o,  bada bada bada=) hehe så vart lite till bada efter att fikat sen när vi duchade va hon arg för hon ville bada mera  =) vart 2 nästan 3timmar badande o det tycker ja ska räcka för en som är 1 o ett halft år=)

Nu sitter vi alla o mumsar Godis jag va så godissugen så traskade  till affären i jäätte bvlåsten knapt så man kan andas närvindarana tar i=/  när ja kom  hemmötte Isabell upp mig i dörren o kikade i påsen som alltid o gissa  vem som vart överlycklig när hon hittade  en godispåse i den hon snodde den direkt o sprang till danne o börgade  käka=) hehe men men det är juh lördag så=P haha..

Går juh inga bra filmer i kväll heller  juh=/ SUCK!! bara skit varge helg juh..

På måndag så  blir det at prova nya jobbet iallefall=)
#1 - - Camilla:

fin bloggdesign du har. :)

#2 - - cattha:

issa,glöm ej bjud mormor hihi
lycka till med jobbet
kram mamma/mormor

#3 - - carro:

kanske för att du alltid säger att jag ska kommentera din!

#4 - - Mickan:

Hm jasså det gör ja CARRO det e inte så¨att du jämt säger det
så de e faktist tvärtom

Till top