Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

26JaNuAri

Isabell Permalink0
ORKAR EJ SKIRVA MYCKET!!SÅ MERA  BILDER  ISTÄLLET!!'
Men det går bra  på jobbet!!Isabell har/är sjuk det har gått RS-viruset på hennes  avdelning på dagis=/ Vet ej om det va det hhon åkte p¨åmen hon hade  tur i oturen det vart inte så alvarligt iallefall men nu e hon på bättringsvägar iallefall=) TACK JENNY O NETTAN måste ja säga dem har tagit Isabell hela veckan till mig så att ja har kunnat vart på  jobbet för att ej missa första veckan..Vi hjar köpt akvarium med  massa fikskar just nu har vi:
1algätare
1 nån konstig som ser mer ut som en ål.
3Silver  molly
2Black molly
4ja jag vet ej va dem heter
6Neon tetror
Aja lite lite skrivet iallefall=)


Mammas  Prinsessa Plaskarmed  vatten skoujs skojs=)
image398

Vi har Köpt Akvarium!Några av våra fiskar!
image397

Suddiga bilder på neoisarna=) Inte lätt o ta kort på firrar=)
image396

Här ser vi fisken som ser ut som ål den där långa sakaen men o möjlig att få bra bild den gömmer sig hela tiden o när den väl e framme är den skit snabb!!
image395

Här ser vi silvermollyna haha lyckades få med alla3 påbild  dem gillar att bli fotade=P
image394

Här har vi hela vårat akvarium=)
image393


Ja här e en bild på  Dannes bil som Idioterna hoppade på!!
image392
Till top