Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

TACK ALLA SOM KOM IDAG!!!

Isabell Permalink3
Idag har min prinsessa blivit hela 2 dagar så full rulle med Kalas idag..
Idag så kom Jenny o colin..Mamma micke emme o ida.. o så min moster Carittha Fredrik o Malin..
Jag vill bara säga att Jätte kul att alla ni kom isabell va ölverlycklig över alla presenter. det visar att ni bryr er genom att ni kom hit på kalaset idag..Vet att IMorron e det kompiskalas o vet vilka som kommer då  det e skönta tt veta att så många av vännerna kommer ALLa=)
Och Tessan: Ja vet att du bor för långt bort för att komma men du skickade godis med posten som kom imorse på hennes födelsedag hon var överlycklig över det oxå så vet att du bryr dig oxå=)SÅ tack för att du skickade det=)
OCH TACK TACK ALLA FÖR ALLA FINA PRESENTER SÄGER ISABELL!!!=)
Lägger upp lite bilder sedan men blev ej många för tuvär tog batterierna slut innan all a han komma=/

GOD NATT ALLA
#1 - - cattha:

tack för fikat de var jättegott

ps jag öppnat min blogg igen skrivvvvvvvvvv

#2 - - emelie:

#3 - - emelie:

GRATTIS SÖTAUNGE!!<33

Till top