Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

15juni

Isabell Permalink2
Igår så var vi på davids & Lindas bröllop som ägde rum i Badelunda kyrkan och sedan middagen o partyt på rocklunda(abb area tror ja) I Vipp rummet för Ishokyspelarna.
Det var jätte sokjs och vi kom hem ca halv 3 i natt..Nettan o Andy var barnvakt till Isabell men här hemma.. så imorse for isabell upp vi halv7 o danne tog upp henne o la i vpran säng hon somna framför teletubbies igen så vi fick sova till 9 =) Då gick ja upp o tog min kaffe o cigg o sedan diska ja torka bänkar o skåp o bort med mattorna o dammsög o skura=) sen åt frukost in i duchen o nu ligger Isabell o Danne o ska sova =)

LIte bilder från gårdagen
Brudparet på väg in i kyrkan!
j
`Linda o davis o barnen Ryan,Hampus o Bella!
k
Dannes storesyter Sandra o hennes pojkvän Tony
b
Jag Och Danne

Dannes lillebror Adam och hans tjej SAlly

Dannes brors dotter Bella såå fin=)



Dannes pappastjej Lena (O sen hon som står tror brudens syster )sen dannes mammas man Peter o sedan Dannes mamma Inger

här skulle de sjungas hehe.. Vet ej vem första e sen e de Ronny(dannes pappa)David( D,s bror) Inger(d,s mamma)o lena sen vet ja ej sen en från bandet

Jag o i bakrunden Dannes pappa Ronny

Linda o David ska skära upp tårtan!

#1 - - Moster Inga:

Hej --

Jättefina foton..

Ja nästa gång Mickan ärde kanske du och Danne och isabell som brudtärna?

Hur som helst ni var fina på fotot..

Ha en trevlig dag i solen..

Kram

#2 - - Johanna, Amelia & William:

Va fin du var på bröllopet:-)

Till top