Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

IDAG BLiR MIin PRiNSESSA 1År&11Månader! ....11Juni

Isabell Permalink1
Oj oj vad tiden går fort! Bara en månad kvar så fyller min Bebis hela 2 år!!Såå stor det har gått så fort Våran lilla Prinsessa!


Förtitt



Sommar vädret verkar som om det har gölmmt sig ett tag men snart kommer väl den tillbaka HOPPAS JA!=)
O ja som trott att ja ska jobba tillock med vecka 26  har nu ändrats till först tillochmed V 27 o sedan e dagis stängt V 28 & 29,,Men sedan ska ja jobba vecka 30 och 31Oxå så blir inte mycket ledigt för min del danne har semester V 29,30,31 o 32(tror ja de va) SÅ han o ja o isabell får bara 1 veck atillsammans men tur att han har längre semester för sdå får han ha Isabell hemma vissa dagar oxå!
FÅ se vi sak väl åka  till kolmården i sommar så mycket mera en det har vi inte bestämt enu!

SÅ får vi se hur det blir med flytt o allt har man tur så kan juh även det ske i sommar annars får vi vänta lite till o se!
Annars håänder det väl inte så mycket här e inte så mycket som hinner hända ja jobbar o har isabell så massa bus med henne förstås,,O på lördag ska vi på dannes bror o hans tjejs (blivande frus) =) BRÖLLOP! Ska bli skojs=)
Nettan hon ska vara barnvaktt till Isabell,tror ej Isabell tycker de e så skojs att gå på bröllop o sedan blir det juh alkohol o så tror hon har de bättre med n ettan den dagen iaellefall!

aja Nu har ja iallefall skrivit lite mner o mindre med bilder så nu har ni lite o läsa kanske inte så intressant men iallefalL!
Ha d bra
#1 - - cattha:

grattis charmtroll

kram momo

Till top