Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

24Maj MARKNAD

Isabell Permalink2
Jahapp Idag har vi vart på marknaden med Jenny o Colin o Eskil.. skojs o ner o kika men inte allt för mycket hittade några saker iaf=)imorron ska ja ner med danne en sväng innaN Ja ska hem på morsdags fika hos mamma!=)ska iväg o köpa hennes morsdags present imorron oxå efter marknaden hon får inget från marknaden för ja hittade inge där utan ja har kommit på en annan sak=) Vill ni veta vad det är?? det är en ... haha trode ni ja mamma är den som läser mäst min blogg så kan ej skriva ut det idag=) hehehe...

lite bildert då=)

isabells nya tröjor(marknaden)
image526
isabells ballong o motorcykel hon ville ha
image527
mina solglasögon o nya skor  blev lite mera köp men lägger ej ut allt
image528

Moster i piteå klagar på att de ej finns bilder på mig så här har ni väl en bild då=) efter en tur till jenny sen på marknaden till affären hem till nettan o hem o städa man blir lite sliten=)
image529

Min älskling han betyder MAssa för mig han gör verkligen mig super lycklig både mig o isabell=)
image530

ÅÅÅååå så har vi charm trollet då=) GODISROTTA efter sin mormor=) hahaha  PS KIKA NOGA PÅ BILDEN SÅ SERT NI ATT LITE NYTTIGHETER FINNS MED PIZZA SALLAD=) de gillar issa
image531
#1 - - Anonym:

hej på er..
Tack Mickan ni är jättefina på fotona kul att se..
Isabell är jätte charmig ..Som du tur att hon inte är lik mormor..Ha haaaaaa...
Ha en bra dag hälsa..
Kram Moster i Piteå ,tack för fotona

#2 - - cattha:

tack snälla för den fina krusbärsbusken nu slipper jag sno dina krusbär haha
o issa är charmig som mormor hahah
kram mamma momo
jättefina saker ni köpt

Till top