Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

1a advent

Isabell Permalink3
I idag så har vi vart på julskyltning på stan men de blir juhbara sämre o sämre men isabell va glad o träffa o krama tomnten o åkte karusell 2 gånger klappa kanin häst o åsna o så satt hon i branbilen ville ej gå därifrån=) heheh  så spana vi in julklappar o så fikade vi=)
efter det va de kalas hos mamma  gubben Micke fyllde år=) hehe tack för fikat=)

nu sitter ja o har färgat håret presis färga igår men ett lejon såg ja ut som HAHHAHAh så nu hoppas ja de blev lite bättre har ej vågat kika enu  o en flaska räckr inte till mig knappt 2 för ja har långt o tjockt hår  så över 400kr gick färgen på kunde juh lika gärna gått till frisören o då hade ja fått som ja ville direkt!!! men men

kommer lite bilder
trevlig första advent

ROLIGT I BRANBILEN !!




Wiiii  åkte med viktor första gången åkte hon med mig=) heheh



KRAMA TOMTEN =) JÄTTE STOLT VA HON:: SÅ HAR HON JUH LÄMNA IN ÖNSKELISTA TILL TOMTEN OXÅ!!
#1 - - Moster Inga:

hej trevlig adventskväll..

jättesöta foton på gulliga Isabell..

Ja det var en här som var här som tyckte hon var jättefin ..

Här är det mycket snö nu ..Ljust och fint ha de bra kram till er..

#2 - - Anonym:

hihi varför blev de ej kort på ditt hår nu då hihi

tack för ni kom idag

mamma momo

#3 - - Anonym:

hihi varför blev de ej kort på ditt hår nu då hihi

tack för ni kom idag

mamma momo

Till top