Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

LÄKAREn 30oktober

Isabell Permalink0
Ja idag s å åkte ja till läkaren för att se så de ej va halsböld eller streptokoker i halsen... Kom dit o frick göra halsprov.. det visade att de inte var det o de va virus med stora blåsor hela halsen o nerot vilket var värre en streptokoker men går tuvär ej att borta med medicin så de läker själv=/  så dem sa att de e bra att vara hemma o vila men VA det har ja ej tid med så¨ja sa bara jaja de e juh snart helg e hemma då=) heheh så åkte tillbaka till jobbet efter läkarbesöket... Dem va trevliga där har bytt till city praktiken till både mig o isabell föär vill INTE HA DEM HÄR PÅ BÄCKBY MERA förmycket felbehandlingar o otrevligheter nu nu vill ja ha rätt vård!!!

Isabell fick gå hem med feber från dagis igår så ja va hemma då med henne o idag o imorron blier det danne som vart o ska va hemma med henne nog för idag så har man inte märkt n¨ått sjukt på henne men lika bra o vara hemma veckan ut iallefall

Imorron ska ja öppna dagis så börjar senast halv7 o hoppas de ej e för halt ute då måste ja åka tidigare en 6.. sedan slutar ha halv 2 o då har ja tänkt cykla direkt till stan måste kika skor till mig o isabell samt en rejäl mössa till Isabell..Hörde att strands hade npån bra  reima o så fans de flera bra så får kika där då!!

Nu vill ja bara bli frisk o fixa i lägenheten o på tomten !MEn man har inget ork efter att jobba massa samt att busa med isabell lägger juh hellre all tid på isabell!=)

ne enu ska ja äta min kära sambo har klagat mat till oss o nu diskar han=)  Men ha d bäst
Till top