Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Hösten är här fast iskalla mornar o soliga dagar=)24/9-08

Isabell Permalink4
Hösten är här..Lekt med ett roligt fotopogram idag=)Sedan så har ja eftera tt lämnat issa på dagis besökt
mamma/mormor o druckit mitt morron kaffe och sedan hem för att packa lite mer o rensa..sedan så kom carro o höll
mig sälskap=) Tack tack för sällskapet
=)..vi hämtade isabell vid halv 2 o då fick vi ut i lekparken vid mamma/mormor o så kom mormor /mamma ut med kaffe o ida kom ut o busade med isabell=)

har inte hänt allt för mycket mera
nu ska ja vara social med carro innan hon ska hem ha d bäst!

































#1 - - Tessie:

Vilka fina! Vilket kul program, vad heter det?? =)

#2 - - cattha:

så duktig du är att fixa ihop du får lära mig

o tack micka för du ställer jämt upp med allt

kram mamma momo

#3 - - Moster Inga:

Vilken söt jacka Prinsessan Isabell har snygg rosa färg..Sen fotot på Isabell och Danne är jättefint ju..

Ja du är duktig Mickan..

Ha det bra kram till er..

#4 - - Cina:

GRATTIS på namnsdagen



Kramen

Till top