Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Lördag!20september mini röris o poker spel=)

Isabell Permalink6


MÅSTE säga TACK TACK JASMINA min kära granne som har hållt mig sälskap när ja har packat o rensat och hjälper mig med allt ja behöver..Uppskattas verkligen Tycker det e bra när man kan hjälpas åt.Och man blir behandlat o får igen det man själv ger o så man själv behandlar den andra=)

Dagen idag började med kaffe hos jasmina o barnen myste o såg film lite iaf innan de vart bus  sedan promenerade vi till loppis o kikade lite vart 3 barnfilmer till issa=)

Kl 14 så  var det mini röris på issas dagis så ja danne issa jasmina olle o falin gick dit o gissa om isabell blev överlycklig när hn såg att clowen var där=) Hon är så duktig hon hängde med på allt o gjorde allt som man skulle så stolt över prinsessan!
Sedan vart det till affären O handla  lördags godis till pluttan o gotti gotti tills i kväll då vi ska till mamma,,
o vi alla forsatt sedan hem till oss för att fika mackor o kaffe!!

I kväll så blir det som sagt hos mamma POKER såå skojs att man kan umgås så o spela poker eller göra annat  och som tur är så har ja 2 världens bästa och underbaraste 2 små syrror emelie och ida som myser o leker o ser film med Isabell och tillock med nattar henne ja ani läste rätt allt det sköter dem till mig när vi är där DOM ÄR SÅÅÅ DUKTIGA  JA HAR DET LYXIGT JAG=)

nu ska ja busa lite med prinsessan!!

#1 - - Tessie:

du har val anda tre bra systrar och inte tva? =) jag kan tyvarr inte komma ikvall men vi ses nasta lordag! kram

#2 - - Moster Inga:

Ja du kan verkligen vara stolt över din prinsessa Isabell..

Hon är verkligen jättesöt..Snällt att du får hjälp att ppacka ju...

ha de bra sköt om er..Ha så trevlig poker kväll..

kram till er

#3 - - emelie:

Hahah sööt issa är!!

Det är roligt med issa!!<33

Puss & Kram^^

#4 - - Jasmina:

:-) Älskling, klart jag hjälper dig! Puss puss sysnk klockan 14

#5 - - cattha/hoho:

emme o ida älskar ju att vakta issa,men de slåss ju om henne,så ni får snart fixa ett till barn hahaha

kram mamma momo

#6 - - Annica:

Va söt Isabell e :-)

Till top