Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

helgen förbi redan! & inte frisk en=/

Isabell Permalink5
I går ´(lördag) så hade vi poker kväll hos mamma igen det va mamma Micke emelie ida ja isabell danne tessan och tommy som va o spela var trevlig ja var hemma igen ca 00:3o  TRÖTT va man! =)   idag så bärjade Isabell o tjata om busborgen som vanligt hela tiden tjatar hon om de och nu v de ett tag sedan vi var där så jaja tänkte i vi åker dit.. HON ÄR JUH SOM ETT DURASELL BATTERI Hahahaha  springer runt runt upp o ner o överallt himmla fart tur att danne va med han gick på toa en gång så ja fick jaga henne vart typ 10 varv  fy alltså helt slut o foglossningar så ja ej kan gå nu och mår ingge bra en heller juh=/  men hon hade skojs iallefall=) o jA fick min MJUKGLASS MED STRÖSSEL=) heheh
Nu har ja åkt på ögoninflamantion IGEN!!! och hostan e lika jobbig enu ont i halsen forfarande snorig blöder näsan hela tiden.. NÄ*R SKA MAN FÅ BLI FRISK...  men har juh inge järn kvar i kroppen helöler typ så blir väl ej pigg från man får tillbaka det!=(  bara stå ut o efter jobbet imororn har Ja utvecklingssamtal hos idabells dags=)
Igår så va det juh oxå barnkläder försä'ljning här så köpte en mini boddy mini tröja o mini strumpor till bebisen komer ej ihåg att dem va så små=) sen köpte ja kjol o foppatofflor o leggins till isabell  o tofflor till mig o danne o så sopbubblor=)




#1 - - nettan:

va oxå där och köpte 2 par byxor till vicke =) hahaha är de dina fötter som är på bilden? har dom alltid vart så där stora eller är de svullet=) hehe (är på rethumör i dag =) ) kram kram

#2 - - Anonym:

NETTAN: hehe aa de e mina fötter men kläderna e så små så ser ut som ja har stora fötter=)

kram

#3 - - sandra K:

Fina kläder och fina bilder! Vill ni ha sällskap i helgen nu när brorsan är på semester? Elliott gillar ju att leka med Isabell å jag gillar att fika med dig :) kramar

#4 - - Mickan:

Sandra=) hehe aa bar akomma förbi om ni vill=) ja har en kompis med hennes dotter boende här undertiden=) heheh Kram

#5 - - Anonym:

undrar vem som hade roligast hihih'

kram mamma

Till top