Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

27Februari

Isabell Permalink2
Idag så e ja hemma från jiobbet har väl fått viruset som går + ögoninflamantion IGEN men den e bättre nu iaf... Och så har juh ja mina fogglossningar har så svårt o gå imellan åt ska skaffa ett sådant där foglossningsbälte!!!
Idag e det sista dagen för min prinsessa på sin avdelning på dagis för nu blir hon stor så nu ska hon börja på ugglan på måndsag för barnen 3-5år!! Tänk vad tiden går fort o snart ska hon få syskon oxå så skojs eller snart heheh gick in i vecka 15 idag juh =)hehe bebis känner ja iaf imagen o de e härligt!=) =) =)

Nu måste ja försöka ta mig lite ork o städa här hemma nån som vill hjälpa=) HEHEHEH

Ha en trevlig helg alla


OCH TACK CINA MAMMAS GRANNE FÖR ATT DU HJÄLPTE MIG MED ATT BAKA DINA SUPER GODA MUNKAR MASSA SÅDANNA NU MEN DEM E SLUT SNART=) TACK TACK!!!

#1 - - Cina:

Varsågod roligt om man kan hjälpa någon tycker jag!

Kramen

#2 - - Cina:

HIPP HIPP HURRA HURRA OCH STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.



KRAMEN CINA o HÅKAN

Till top