Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Måndag 26januari

Isabell Permalink5
då var det måndag igen..I går så åkte vi till busborgen mamma micke emme o ida var oxå där hade det trevligt och roligt=) TAck för trevlig dag igår=)
EN annan va helt slut n'är man kom hem iaf o ryggen värkte MASSA=( men min underbara sambo gav mig massage=)

Idag så va dety jobb igen men vi halv 3 tidfen ringde dem från issas dagis hon hade feber åkte o hämta henne o sedan dess har hon inte haft nån mera feber.. de e skumma förkylnings tider nu ... men hon blir hemma imororn o onsdag MINS iaf för att se...

Nu ska ja gå o laga mat till min underbara sambo isabell sitter ocg bygger sitt jätte puzzel =)
1 vecka utan blöja duktiga tjejeN=)

ha en bra vecka alla

bebisen bor inte i en liten 1a den  bor i en 4a med vinsvåning som danne sa igår hehehe=)



Hm danne smyg fotar mig när ja sover=) detta va efter busborgen=)



Isabell sov inget på dagen så hon somna sött kl 8 när hon skulle sova=)

Isabell bygger jätte pusslet samtidigt som hon kikar disney chanal


TÄNK ATT MAN HAR HAFT DEN HÄR LYCKAN ATT TRÄFFA HAN!SÅ UNDERBARA !!
#1 - - Anonym:

men vilken mage!! vad mysigt! känner du den lille inne i magen än?

#2 - - mickan:

heeh nee e juh bara vecka 10 men lite tarmrörelse e allt ja känner o trötthet o illamående=) får gärna skriva vem som komenterar=)

//Mickan

#3 - - mickan:

heeh nee e juh bara vecka 10 men lite tarmrörelse e allt ja känner o trötthet o illamående=) får gärna skriva vem som komenterar=)

//Mickan

#4 - - sandra K:

tänk om det inte är en bäbis i den fina magen utan två? näe skojja bara, men de säger ju att magen blir större fort med anddra barnet. kramar

#5 - - Cina:

Ja du stor är din mage, det kanske finns två små liv där inne..;))

Inget garn har kommit idag så jag bara väntar att få börja sticka!



Kramen

Till top