Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Busborgen Idag..

Isabell Permalink1



Idag har vi hunnit med ett besök hos mamma/mormor o sedan Busborgen. Gissa om Isabell va överlycklig
Äntligen har hon vart igen på sitt efterlänktande busborgen.Inte för ja orkade röra mig så mycket men tur att vi har våran
Danne som fick leka o busa av sig där=) heheh.
så fort vikom ut frågade hon när vi ska dit igen=) heheh sötnosen!

Imorron hoppas vi på fint väder då kanske vi tar o smyger efter mamma/mormor micke emme o ida
ut till sundängen o grillar o badar! HÅLL TUMMARNA PÅ SOL O VARMT, skulel va skojs
att komma iväg med dem oxå lite o få vara lite med emelie o ida o hitta på skojs o bus=)
Inte allt förlänge kvar till skolor o dagis o jobb börjar( fast ja  ejuh ledig=)
2 Veckor kvar för dannes semester (sen jobbar han 2 veckor ionnan ja e beräknad så då får han ledig 2 veckor till)
O Isabell börjar dagis den 17 augusti oxå hon ha rjuh vart ledig 4 veckor nu o 2 till blir det.
Kommer säkert bli MAX 4 dagar i veckan o gissar på att ja inte kommer ha henne mellan 9 o 14 heller=)hehe

Ne nu ska ja Fixa lite i hennes rum=)
TREVLIG HELG!

3SÖTNOSARNA=) när vi va barnvakt till Colin=)

#1 - - cattha:

jättesött kort.

jag hörde att hon var superglad,hon älskar verkligen att klättra o busa.momo vågar ej åka kanan med dig igen,då ja illa rumpan.

ps håller också tummarna att sol o varmt imorgon menmen tvivlar

ha de bra mamma

Till top