Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Onsdag!

Isabell Permalink1
Idag vart det en utflykt på eftremiddagen till Åsby.. kikade på djureno in i affären med växter o inredning tog oss en fika o köpte lite nya ljus o en ljuslyckta till tomten till=)

kommer lite bilder

KLAPPAR KANINERNA=)


KIKAR PÅ GETTERNA


KLAPPAR MER KANINER


DET VA SKOJS MED ALLA STORA STENAR OXÅ=)


JAG


ÖNSKEBRUN NÄR MAN KOM IN I BUTIKEN O EN ROLIG GUNGA ISABELL PROVA


FIKA DAX


MUMS!


SNYGGA LYCKTAN=)


3NYA LYCKORNA O KRUKAN MED BLOMMA O VAXDUKEN SOM VI KÖPTE HÄR OM DAGEN
O SÅ DEN VI KÖPTE IDAG! SNYGGGT DET BLEV VA?!!! =)
#1 - - cattha:

jättefina kort,de är kul där för de får ju gå in till djuren.

ps nu vet jag var ja ska gå o plocka saker hahaha

ha de bra

Till top