Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Uppträdande på issas dagis=)

Isabell Permalink3
Vill börja med och säga tack till moster ingalill för den fina kläning som du skickat till Isabell super söt hon kommer se ut som en liten docka=) TACK TACK

Idag så hade Isabell familje fest på sitt dagis  då hon upptäde men miniröris spela trummor och deras rockkonser med snicke boa"Emil" Så duktiga och stolt över att Isabell va med på allt och stack inte till mig från senen=)( ja eller hur det stavas) =) hahaha


I tisdags fick ja akupunkturen mot fogglossningar det brändes en del på den sida ja har ont och har vart öm i ryggen senda dess.. har andra behandligen imorron..
E ledig imorron & Danne går efttermiddag då så Isabell får vara ledig oxå=) Så hoppas påå fint väder o ingen storm  O Åska som idag.,..

Dem kör min i röris=)


TRUMMA=)


Emeil rock konser=)

#1 - - moster i umeå:

Hej.

Jättekul att du tyckte om den klänning hon blir säkert fin i den ju ha de bra sköt om er kram..Alla tycker hon är så charmig..

#2 - - cattha:

synd att jag va sjuk o ej kunde gå. men då hade hon stuckit till momo hahahaha

ha de bra

ps vet att de regnar för du kom ju o fika hahaha

kram mamma momo

#3 - - cattha:

visst glömde säga hon jättefin o duktig lik momo hahahahahahahahahaha

Till top