Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Ja har verkligen min drömprins!

Isabell Permalink5
Jag vet att jag har min drömprins!! hur vet ja det?? JO för:

När man hittat en kille som är snygg, sexig, söt gullig underbar mot en tänker alltid på en i första hand, ger mycket beröm, säger fina saker, Dricker inte, spelar inte massa dataspel,ställer alltid upp,inge bråk eller surheter på över 3 års förhållande, finns alltid för en, värdlens bästa pappa till ens barn dukitg med alla barn går ihop med ens alla vänner och familj ,han har underbara föräldrar underbara syskon o syskonbarn .. att man kan lita på han till120% och man älskar han o kan säga det 1000 gånger till han och få det 1000gånger sagt till sig själv ..
DÅ VET MAN ATT HAN ÄR DEN PERFEKTA DRÖMPRINSEN..
SÄg till den dagen ni hittar en som min prins ska ni se finns inte många av dem ja vet att det finns INGEN så underbara som min drömprins JAG ÄLSKAR VEKLIGEN DIG MASSA DU ÄR MIN FÖR ALLTID!!!



#1 - - Kusin Malin:

Ja ni har blivit en fin liten familj=) .. Jag har iallafall också hittat min drömprins :) Kram

#2 - - Cina:

Ni är så fina och goa alla fyra.

Förstår om du är lycklig!

Även jag har hittat min drömprins....hahahaaaaaaa



Kramen

#3 - - Caroline:

Jag också, hittat min drömprins alltså:)

#4 - - mickan:

aaa ni har oxå tur som funnit just den rätta för er=) då vet ni hur lycklig jag är=)

#5 - - Malin:

Vad fint skrivet =)

Och vilka underbart söta barn du har!

Till top