Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

HörstLov

Isabell Permalink2

HAHAH SATT & FUNDERA NÄR JA DRACK MITT KAFFE:undrar varför jag har så många kaffekoppar när ja alltid endå typ dricker kaffe i glasen=) heheh...

Ja nu är det höstlov och det märktes på stan kan ja säga MAASSSA FOLK.. Isabell har köpt idag 3 par ROSA HELLO KITTY trosor,1ROSA HELLO kitty mössa 1 par ROSA HELLO KITTY tofflor och ett par ROSA tjocka vantar heheh rosa rosa rosa jaja jag vet hon ÄLSKAR ROSA o de hon själv som valt inte ja som tvingar henne till det hon  har tillock med rosa i sitt hår heheh
Vi va juh på mvc idag med jonathan oxå läkarbesök va det.. för ca 1 vecka sedan vägde han 3965g o nu när han är 7 veckor gammal har han gått upp till 4475g=)  55,7cm lång o 36,7i huvudomfång=)  han har med andra ord växt och ökat i vikt=) Allt såg bra ut och dem vart chokad att han var så stark och stadig o fäste blicken följde röreler o lyssna efterljud=) lillkillen har blivit stor=) hehe men han är endå våran bebis=)han ölsakr o stå upp vill inte ligga helt ner..=) Isabell va jätte duktig på stan o hos bvc idag=)hon ville oxå mäta sig sa hon hos bvc och det fick hon tror det va 93cm lång=) STORA TJEJEN=)
Maassssa folk va de på citypraktiken när vi skulle därifrån va juh svininflencavakcinet(eller ja hur det stavas) Och NEJ vi sak inte vaksineras(bara danne genom jobbet)  men dels så vill ja inte chansa med att spruta in saker som inte är ordentligt testat i Isabell och vadå verkar ej ha vart så jätte alvarligt med svininfluensan.. och vadå kommer Hästsjukan nästa år eller??( menar vi har juh haft nu svininfluensa,galna ko sjukannu så)  jeje nee vågar iaf inte chansa med detta vacin från man testat det på flera...

Ha en trevlig vecka alla

mina pojkar




mina underbara barn=) ja vek tvätt i soffann jonathan låg i soffan då kröp issa upp bredvid han ok lappa på han så han somna sötisarn=)


#1 - - Kusin Malin:

Härliga bilder=) Skönt att han växer och går upp i vikt som han ska! .. Hehe är nog jätte fina saker Isabell köpt,klart det ska vara rosa och hello kitty :)

Kram

#2 - - Cina:

Sååå skönt att han ökat i vikten.....snart stor o stark o får gå till Folkets Park....hahahaha



Kramen

Till top