Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Halloween

Isabell Permalink3

             SNYGG VA???!!=)

Nu har jag o isabell gjort våran första Hallowen pumpa med ljus o stöällt ut=) hon sitter o väntar på att nån ska komma utkläd o säga bus eller godis har bara vart en gång idag o hon tjatar att komemr det nån PÅSKKÄRRING SNART!! hahah sötis=)
Isabell hade vart jätte duktig o snäll hos mormor TACK ALLA DÄR HEMMA FÖR BARNVAKT=) dem hade målat med fingerfärg hon gillade det så när ja hade hämtat upp henne gick vi en promenad till erikslund för att köpa fingerfärg hem=) o så vart det ett par skor till mig och en speldosa till Jonathan=)
sen har vi gjort fot o handavtryck på både Isabell o jonathan med fingerfärg=) hrhr inte det lättaste med jonathan men men=)
Igår så va de 3 år mellan mig o danne=) Han kom med 3 STORA fina rosor till mig tack min underbaraste=)vi kom fram till igår att vi är verkligen det perfeta paret som man inte tror att de finns..  men det gör faktist det man kan ha ett helt perfekt förhållande=) och de har vi vi har verkligen hittat rätt=)ÄLSKAR DIG DANNE det vet du!!


LITE BILDER PÅ MINA UNDERBARA BARN, ett kort på mig o min frisyr när ja har klippt mig=)







#1 - - Malin:

Jätte fina bilder! .. Grattis i efterskott på eran 3 års dag!

kram

#2 - - nettan:

jisses jag som trodde att du inte väga klippa dej hos frissan =) hehe skit snyggt..

#3 - - Cina:

Kononfina bilder!

Du är snygg i håret nuuuuuu...=))



Ha en trevlig helg!



Kramen

Till top