Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

29april

Isabell Permalink2
Snart e det maj NÖSTAN SOMMAR ALLTSÅ=) Wiiii  MAjBrasa imorron det blir att gå o kikas här uppe på den Isabell vill se så har dem juh tivoli här så Isabell LÄNGTAR masssssa efter karusellerna=)
Imorse var jag ner för att göra synundersökningen för körkortet och som ja mistänkte har min syn försämrats en hel del=/   skulle lämna in mina glasögon som paja när ja lämna in de för lagning förut o då sa dem att men detta glas du har är inte gjort för dina bågar( har sådanna som bara sitetr fast I GLASET) Nehe men sådantr är väl deras jobb jag jobbar juih ej där jagvet väl inte vad man ska ha förglas det är juh dem som sagt till mig!!! men men sa åt dem jaja skitsamma..  ni får byta ut glasen helt men då ska jag ha så att det blir starkare glas eftersom synen försämrats då sähger det japp men då får du göra en ny synundersökning för den du gjorde är bara förkort..  Ja orkade inte ens tjafsa vaknat på rätt sida imorse och känt mig pigg o glad hela dagen idag=)   men jaja sa jag boka upp en tid då så 20e sak jag dit och bli av med 2000KR !!! SKOJS men men ett måstedet blir bra det !!!

Vi har vart busiga barnen o jag idag,Jonathan somnade halv5 o vakna 11 i 6 igen då ville ja ej låta han somna 7 för kvällen för då får man juh gå upp vid 5 så vi kläder på oss o drog ut på baksidan o hittade glasbilen så köpte glass sedan lekte vi o blåste blåsbubblor =) SKOJS SKOJS=) nu är kl 21:18 Jonathan somnade för 10 minuter sedan och Isabell myser med en film=) ska strax in o pussa på henne=) ¨
KOMMEER BILDER OXÅ=)

#1 - - Kusin Malin:

Kanon fina bilder:) Säg att Isabell att hon åker karusell för min del också;D haha!

Kram

#2 - - nettan:

trist att du får sämre syn, men de är ju bra att de finns nått att göra åt de även om de kostar massa pengar!! fina kort =) kram nettan..

Till top