Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Ny Vecka solen skiner

Isabell Permalink0

JApp Måndag idag och ny vecka snart tilloch med ny månad MAJ =) snart så kommer nog sommaren*LÄNGTAR*
Igår jobbade danne kom hem vid 21:30 men han är ledig på fredag då iastället *GILALR* majbrasa då oxå=) ,Jonathan somna kvart i 7 o isabell o jag myste och spela mario på Wii hon som tjata så jaja vi gjorde det=) men honva så trött och ville lägga sig o se film och därefter somnade hon gansal sanbbt! happ vart och städa och plocka fint här hemma för mig då=)  Barnens rum behövs oxå städa men det har ja gjort varje dag men har även haft andra barn här varje dag o då blir det stökigt men blir väl o snabb plocka där oxå=)

Härlig sol idag lär juh bli ute lek en hel del idag iallefall och Isabelll har lite blommor hon måste plnatera oxå)(=)   Igår var vi ute en hel del Jenny ,Colin ,Jasmina o Faline kom och höll oss sällskap Trevligt Trevligt=)

Nee nu ska ja gå o göra allt som ska göras på morgonen =)



LITE BILDER SÅKLART OXÅ=)

Jonathan med sin nya boddy som PAPPA GILALR=) Mancester United
'
Jonathan ritar sin första teckning(han tugga iofs mest på kritorna=)

Isabell Målar sin Hellokitty sparbussa hon fick av mormor=)

Blandade bilder



Till top