Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

dagarna flyger förbi!!

Isabell Permalink1
går så fort allt! barnen bara växer o växer Isabell som redan ör 4 år och Jonathan osm snart blir 1 år! vart tog mina små bebisar vägen??=)  dagrna rulalrförbli och vi leker myser o busar mycket ute efter som båda mina barn älskar att vara ute! 
Öppna förskolan har vi hunit med 2 gånger denna vecka=)
Igår vart de städning här hemma =) 
Jag har gått o blivit sjuk i tisdags va ja super hängig och jonathan va surthumör hela dagen!! HM typiskt men men allt går bara mian vill o halv 7 så va de lugt här hemma när j hade somnat=) hehe
Ida fyllde 11 år igår ENU EN GÅNG GRATTIS!!!!! SES PÅ KALAS HOS ER PÅ LÖRDAG!!! ISSA TJATAR OM DE  HELA TIDEN=O) heheh

Idga har vi vart på öppna sedan har j sovit 1 o en halv timme medans ja o issa passa på att kika på filmen PLANET 51 =) var en av dem bättre barnfilmerna annars dem här nya typ prinsessan o grodan, upp o de regnar köttbullar va inga höjader var bättre när en annan va liten o nee så säger ja inte bara för  att ja  e stor nu för ja gillar barnfilmer enu=) heheh  men planet 51 va iaf bra=)

NU sak vi käka mellis o gå ut och leka =)


J som kör sin kompis N i vagnen på öppna :P


STORA SYSTER ÄR DUKTIG OCH HÄMTAR LILLEBROR NÄR HAN SKULLE SITA TILL LEKPARKEN NÄR VI VAR PÅ FRAMSIDAN=)


ISSA GLAD ÖVER SINA NYA SKOR=)


J SKA HJÄLPA ATT RENSA SYSTERS KLÄDER=) (vet att vissa kort tuvär e suddiga) =/


myser i soffan o ser filmen medans j sover
#1 - - nettan:

mysigt de ser ut i soffan...här har de vart fint väder i 3 dagar då har vi passat på att vara ute på näset vid sjön...

Till top