Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

bus o utelek!

Isabell Permalink0
jaa denna dag började med bus o sedan utelek skojs skojs man får passa på att leka ute medans de inte stormar för blir inte lika kallt då barnen hade skojs o gick o drog pulkorna o grävde i sanden o åkte i snöhögarna!
Vart in o käka lite men blir väl strax ut igen skridskor står på schema som de ser ut nu!
Ikväll ska prinsessan sova hos Faline ! får passa på när de  lov! Januari ska jag o Jasmina börja promenixa direkt efter barnen lämnats på dagis! härligt,,,
Imorgon hade ja sjukgymnasten TODE JAG jag var säker på det men idag ringde dem vi halv 11 o berätta att det var idag kl 10 ja skulle vart drä=/ så ingen ny tid från mitten av januari=/ SUCK!! men men
nee fixa lite innand e blir utgång!
JA JUST DET I MÅNDAGS SÅLDE JAG VAGNEN !! Wiiii  MEn nu hoppas ja på inga mera förseningar för min brio spin 2011... ! Som de  esagt denna gång så ska den komma nästa vecka! förtillfäligt ahr vi jasminas vagn ska väl hämta jennys sen!
Till top