Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Måndag

Isabell Permalink2
Måndag idag o min kära sambo är ledig hela denna vecka +måndag o torsdag nästa vecka SKKÖNTT!!

igår så åkte issa skriskor medans J sov!Måste säga att hon är så duktig stolt över henne! efter att åkt 1 timme så åkte hon fort o kudne svänga!! hon är så lättlärd knappt behöver läras=) ja skälvklart så ramla hon då o då men de gick suveränt hon kunde åka hela varv runt hela plan utan att rammla!=)
sen åkte vi erikslund runt o leta skridskor till mig tillsist hittade vi ett par på stadium ett par killskridskor märket bauer!
Så eftermiddagen så gick jag o Isabell till skridskoplan o så åkte vi OCh jag kunde juhå åka helt okej=) Wii har juh ej stått på skridskor sedan jag var 7år o fick den vi ögat 1m.m på att bli blind o 7stygn invändigt samt 7stygn iutväöndigt benet vi det ögat  är av en idag o kommer aldrig gå ihop men ja våga nu ställamig igen o åka MEN JA HAR KILLSKRIDSKOR För att inte ha nå jävla taggar som står ut!=)
Idag blir det Mellandagsrea på stan! Barnen fick pengar till kläder av min pappa så de sak vi spana på !=)
BILDER FRÅN MOBILEN så därför kvaliten!(fast de ska vara 8,1 mp....)
SKRISKOPRINSESSAN!       (ja som skottat med händerna dåliga på att skotta) !
brorsan leker med pulkan medans syran åker(efter att vaknat) =)
Jonathan behövdes klippa så de ordnade jag=) ja vart nöjd!
Detta är ett före kort kolla vid örat o så såg de ut de e gulligt me dlite halvlångt på killar när de  ebarn men när de står uts å här nja...
Efter!
Dannes jullåda från jobbeT=)
#1 - - inga o roger:

Hej,Ja hon verkar kunna allt ju hon är duktig ..Dom är så jättefina..Kan inte Nina åka med sitt barnbarn?asggggggggg hälsa alla..

#2 - - Helena:

Jättefina bilder. Roligt att du låter henne åka, trots du råka illa ut som barn, En del blir ju rädda, Ja du verkar va en underbar aktiv Mor, Passar på dagis, tycker jag (Tror jag), hahahaha kram Helena.

Till top