Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

lördag20 feb

Isabell Permalink1
OJ VILKEN JÄVLA SNÖ STORM DET ÄR!!!Man tror fan det inte e sant..Gick en sväng Till Jasmina och drack te nu på kvällen det var som en saga på väg dit... de ser ut som shahara eller nått som sand storm högar fast i snöö ja lite fint var det faktist men ingen skojs allt nu får de va nog med snö och INGEn skott bil ute här heller... så imorron kommer vi ej komma ut.. När ja skulle gå till Jasmina så fick ja knapt upp dörren(våran dörr sitter en bit upp och det äär en ramp ner) Det va igensnöat var snö för hela dörren så fick pressa ut mig.. skottade o skottade bara gången för att ens ta mig ut o längre ner finns det kort på vilken snöhög de vart av att bara skotta en gång...
Annars idag har vi vart och fixat en ny bil blir lite trångt i Dannes kära citroäng C 4.. så nu vart det en Opel Astra combi vi får tillock med nog plats med syskonvagnen i =) Wiii de e trevligt de=)
Därefter har vi vart på Isabells dagis där filejokus Fredrik var och trollade barnen var helt tokiga dem verkligen gillade det så de va skojs.. Ja gillade oxå trixen o så men de va en sak som störde mig Jasmina danne o en annan mamma STORT men ingen ide o skriva här då får man sådant skit för det...


ja lite VINTERBILDER på västerås Vinter fy alltså kan juh aldrig vart så här förr.... o så lite på filejokus fredrik




Jag o Isabell har skojs i snöhögarna=)


Denna snö hög är bara skottat en gång från tomten ställde en pulka så ni förstår hur höh högen vart av den lilla biten Fy alltså


Gån/cykel väg NEJ JA TROR INTE VI KAN TA OSS FRAM MED VAGNEN!!



DET ÄR SÅDAN STORM SÅ KOLLA KANTEN DET VART !!Är så här lite här o där


Förra veckan va dem här med stora krananr o skyfla bort all snö från taken nu är de så här mycket igen SOM BARA KOMMIT IDAG! 1 meter rakt ut står detta så inga barn får vara under där nu!


Snöö högt upp o överallt


kort mot våran tomt man ser knappt den för all snö!
#1 - - nettan:

hahahaha, fan va skönt att ni får all snö nån gång så vi slipper =) men du får säga åt skottgubbarna att dom kommer upp hit på lite lektioner på hur man plogar bort snön =) hehe kram på er i snövädret

Till top