Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Torsdag

Isabell Permalink3
Inte skrivit så mycket nu...  Men men kommer lite uppdatering nu istället då=)
I Tisdags så vart vi intervjuvade för Västeråsaren IGEn=) men men dem ringde o bad så snällt så=) dem intervjuva o tog bilder först på öppna förskolan sedan hem till mig därefter följde dem med till Isabells dagis o sedan till biblan sen utanför här hema sedan här hemma igen! så får väl se i helgen hoppas på att de blir nå bra iaf=) hehe

I Onsdags hade jag först läkartid Jasmina Följde med till stan och ja skulel få veta va mina utslag var och dem kalades nått typ Utricatia... och sedan har ja nått andra utslag Utorkande fläckar typ på knän o fötter och dem och mina problem med lederna jag haft i 12 år KAn vara Psoriasis.. men är under utredning ska tillbaka om 1 månad käkar tabbletter nu och om de ej blivit bättre skulle dem skära bort en bity o skicka till labb... och den där jätte svullnaden bakom knä som gjorde så ont o vart blått tillsist.. det sa han att det var Systa nästan helt säker på det sa han men den är borta nu den brast av sig själv det var därför det vart sååå blått...   ÄNTLIGN börjar läkarna fatta att man vill veta va allt är...  sen får man juh bara hoppas på det bästa med allt...
Därefter ar det Jonathan som hade läkarbesök allt såg bra ut lillen har blivit stor hela 7095g vägde han( för ca 1mån sedan 6470g) och nu 67,5cm lång ( 64,5 för en mån) han grät för sprutorna stackaren=/ men gick bra och han va gla ganska snabbt efter=)

ÅÅååå jag har fått min 25års present av min älskling och de var nyaste nitendo Wiii Black edichon(eller hur det stavas) fick även nya supermario spelet till och wii sport och wii resor=) TACK MIN UDNERBARASTE ÄLSKADE ÄLSKLING!!!
Jaa nu är det snart dax o bli gammal då... inte nu men nästa söndag hela 25år HOPPAS på en toppen dag på fredagen med mina sanna vänner( jaa nettan vet att du både e gravid o bor i norrland så du ej kan komma) men Jenny & Jasmina Iaf=) hoppas de blir en bra kväll iaf.. och sedan hoppas ja på av Söndagen blir toppen med familj och se om nån kommer såå svårt o veta hur mycket smörgåstårta man ska gör juh
Nu ska ja sno tillbak mitt wii av danne:P

sova tajm för prinsen men saga i systers rum först


Sova tajm för Prinsessan


Leker



åå vad mammas tjej e duktig nu kan hon skriva Isabell oxå=) och hon kan sjunga nästan hela alfabet=) Stolt

Familjen(danne ppå jobbet) Pysslar i isabells pysselrum lillebror vill oxå=)




Mitt Wiiii =)

SUPER MARIOOO
#1 - - Anna Englund:

Hej!!

Vi kommer iallafall på söndagen och firar dig....

Är kul och läsa din sida....när du väl skriver gör du det med glöd..

Ha det gott kompis...

#2 - - nettan:

tack va snäll du är =) ja de är lite svårt att komma nu! får fira dej när jag kommer i april (tror jag) kram kram

#3 - - Hanna:

har oxå skaffat wii super kul ju :)

Till top