Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

enu en helg förbi

Isabell Permalink0
Men för mig är dte bara tråkigt eftersom att Danne jobbar ja är juh ledig endå=)

Idag vart det ta det lugnt på förmiddagen sedan hem till Dannes mormor för hon fyller år=) Fick smariga smörgåsar & mumsig Tårta=)
Isabell exprimenterade en stund på förmiddagen oxå hon undersökte vad som hände när man tog in en istapp=) hehe de vart vatten!! de ni :P  sedan blåste hon bubblor med sugrör vatten o barntvål=) "tips från mitt dagis" =) och så undersökte hon saker med sitt förstoringsglas och OJ VAD STORT ÖGAT VART =) hehe

Har även fått en stol till Jonathan av Dannes pappa tack tack=) Mycket lättare & mata Jonathan =)
Vart en Promenad för mig idag HÄRLIGT sedan ett varmt mysigt Bad=)
Efter att Jonathan fått i sig gröten vart det bada för han sedan nu ligge rhan i sängen tror han somnat för det vart tyst iaf=)

Isabell somna när hon mös framför film PÅ GOLVET hade hon bäddat mysigt hon ville ligga där så jaja hon får väl det då=)
NU Vi strax se klart filmen  2012 =) den är bra de vi sett hitils iaf=)
Ha en trevlig vecka alla


Lite bilder

Mina pojkar=)


Prinsessan har myspys =)


Is tappen=)


BUBBLAR=)


STORA ögat=)


Duktig tjej hon diskar efter sig själv iaf=)


Lilleman Käkar kvällsgröt=)


En mugg vad ska man göra med den tro?? ( den är tom)


Duktig Prinsen Presis så sak man göra =) hehe sötis

Till top