Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Ögoninflamantion, ryggvärl & Snö storm

Isabell Permalink1
Jaa de kan juh ej bli bättre...  Igår kväll sa ja till Danne aj mitt öga de gör ont... Sedan imorse vaknade ja men ena ögat gick ej och öppna Hm skojs  men har juh de rätt ofta så har juh en salva hemma så de försvinner ganska snabbt men eftersom att de e snöstorm ute är dte ej så skojs att gå utan linder och ha glasögon istället man ser juh NADA!!! menmen  så efter gårdagens oplogade vägar så värker ryggen känns som någon tagit ett brännbolls träd och slagit mig i ryggen med... Men så idag så samma sak igen ut med vagnen (syskonvagnen för stööre däck) och ta sig fram till dagis ringde o förvarna dem o att vi kommer senare och 45 minuters promenas( i vanliga fall MAX 5 minuter) så va vi framme till dagis Och då fick jag ändå bära Jonathan sista biten o lämna vagnen... men men ringde o klaga på plogningen o va får man för svar jo - men vadå dem kan juh ej göra bätter de blir tomter som blir igenplogade  men ska föra detta vidrare.jeje vist men skit i och ploga utan för våran tomt då för jag gör juh det hela tiden och ja skottar utan för ca 6 meter bort oxå så ni behöver ej  jo säger dem för annars blir det juh en hög mitt i jaja sa ja men då får ni väl fan ringa på moig varje gång så får ja komma o skotta bort det!!. HMmm   kom hem efter att fikas hos mamma o vart på ica med henne så satt ja igång o skotta Massssssssaa o nu står det ens tol presis utan för här med en lapp FÅ SE OM DEM FATTAR NÅTT eller om dem kör på stolen oxå o plogar bort den .....
ikväll ska ja till mamma o färga håret och då ska ja ta med skottaren p ploga så man kommer över vid gatan FÖR DET GÖR MAN INTE NU får gå runt allt...Fan borde snart få betalt för all skottning...
Lördag så ska vi köra issa till Jenny & Jonahan till sin farmor o sedan åka o tatuera oss =) SKojs =)


TACK SYSTER TERESE FÖR MATEN IGÅR SOM DU BJÖD PÅ STAN=) OCH TACK FÖR ISABELLS HELLO KITTY TRÖJA =) O TACK FÖR SÄLSKAPPET TESSAN MAMMA EMME O IDA PÅ STAN IGÅR=)
köpte jeans leggins till mig och en fleas tröja till mig och en pysselbok till Isabell o en hklapp till henne ja de va hon som sa att hon kan spilla så fick Jonathan 4 haklappar oxå men har redan skulldkänslor att ja köpte tillm ig själv hahah nee då ibland ska ja oxå ha saker =)
jejej kommer lite bilder nu iaf


Nu färgade håret vart Nöjd=)


bakar för fullt vart vita fjäll bullar, kakor med smartis o med choklad och så negerbollar... Issa hade skojs och hon visade Jonathan hur man gör=)


Sedan försvann barnen hm vart kan dem vara??? hahah Isabell lurade Jonathan under bordet
Busungar=)


Bebbe & Nettan inte bara ni i norrland som har snö nu=)

Detta va en snögubbe har stått seda innan jul ja nu ser det ut som en .. hahah nee låt fantasin flöda :P

#1 - - nettan:

fin du blev i håret!! tröttnat på att va blond eller ? haha =)

hmm bara för att vi flyttar så kommer de mycke snö... hade vi bott kvar hade de inte kommit nån snö alls =) hehe

kram nettan

Till top