Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

EN UNDERBAR O SKOJSIG DAG=)

Isabell Permalink1
Presis som rubriken så har ja haft en underbar o skojsig dag=)
Först igår kväll flyttade vi in jonathans säng till isabell som blev överlycklig=) hi
on är helt fantastisk med sin lillebror vi har aldeles för varmt i sovrummet då solen l igger på hela dagarna så j har börjat såva så dåligt.. inatt vakna han bara 1 gång men var varken ca 30 min men pga att han hade lmagknip...=/   men kl halv7 kom issa in(trots vi har babyvakt) in i vårat sovrum o berättade för mig glatt att lillebror är vaken=)   så bara o gå upp..  en promenad förbi ica o sedan för bi mamma emme ida o micke o väckte dem o fick kaffe=) satt o snacka en massa skit o som vanligt hat jag juh VÄrLDENS BÄSTA SMÅSYSKON som lekte o busa med våra barn=)    hem en sväng o käka luch o sedan promenix så j fixk sova i vagnen o förbi mamma igen=) vi tog oss till minigolfbanan=) JÄTTE SKOJS ja va inte med denna gång o spela med issa va med mamma micke emme o ida=) skojs hade issa =) Mamma tror hon kom 1a men men INT VA DE GUBBEN MICKE IAF =) hahahha
sen va kl strax efter 18 när vi var hemma igen... ja just det vart flrbi centrum o käka mjukglass oxå... hemma så vart de middag o gröt för j o lite lekande... jasmina o f kom förbi en sväng o dansa med issa oxå=)   sen bjöd vi hit mamma emme ida o micke på kaffe o ida fick en grej av danne=) HOPPAS DU VART GLAD fast jag vet att du vart det=)    vart krig mellan oss alla då mamma roade sig med att vänta upp o ner på allt ivåran säng barnen vart duchade nmed vattenslagen o ja efter mamma o dem med vatten pickan men när micke TILLOCK MED SPRANG(JA DE E SANT HAN SPRANG) o sa att han skulle hämta hink med vatten fick ja brottom hem hahhahahahahah

SNikrade lite med issa o grannens dotter o deras kompis E =) sen sa isabell mamma kan ja få gå in o sova?!=) Sötis klart du får sa ja pyams på borstning av tänder o en saga sen sov hon sött o ja o danne sparka lite boll på baksidan=) SKOJS NÄR MAN VÅGAR VARA BARN!!!=) Inte hålla på BARA för att man är vuxen vågar leka o ha skojs MAN BEHÖVER INTE LEKA perfekt=) heheheh =)


Bidler orkas ej läggas in idag=)

DANNE HAR SEMESTER  WOHOOOOOOO ÄNTLIGEN=) WWWWWWWWIiiiiiiiiiiiiiiiiiii
#1 - - cattha:

GUD VAD DU ÄT TASKIG MICKAN JAG VANN VISST,hahaha varför tror du jag rev sönder lappen jo för ingen skulle bli ledsen att jag vann,hahaha,ja ida blev superglad använder den på allt o alla.tack snälla.

men en sak ska duuuuu veta hämnden är ljuv hahaha,när du minst anar dådu,ps emma ska strax äta får se vad hon säger hahahaha.ha de bra o är glad för er skull att danne har semester nu

ha de bra kram mamma

Till top