Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Midsommar

Isabell Permalink2

sagt att de ska bli regn igår men vi klarade oss!!=) Regnar nu istället men men får väl stå ut med det!
Midsommarafton tillbringa vi i badelunda hos dannes mamma! god mat o fika o trevligt sällskap helt okej=) Isabell gilalr o vara där o hoppa studsmatta o bada i poolen men nu va de lite kallt i den så hon stog bara på stegen o doppa sig lite=)
Kvällen vart  på baksidan med grannarna!

Jahapp vad ska mabn hitt apå idag då Tvätta bilen är allt som är inplanerat kaan juh behövas storhandlas oxå! =)

bara 2 veckor kvar tills min priinsessa blir 4år då ! Tidne går fot Jonathan är juh redan 9 o en halv må¨nad han bara går o går mer o mer släpper o går en hel del steg=) han knatar nog snart på helt! =)

Sitter här nu kl e bar a8:30 J bestämde sig för att vakna 6:15 idag men gick up halv 7 då han hade bajsat ner hela sig o sin säng Bara uppo  ducha han  o tävtta sängkläder! Isabell o danne sover enu! men skönt om hon sover ut hon kom i säng vid halv 12 -12 inatt så!=)

Nee ska mysa lite mer med Jonathan trevlig helg!!

#1 - - nettan:

tänkte jag skulle maila över korten jag tog när jag va ner.. blev inte så många men några iaf !! fina kort!! syns att issa gärna inte vill bli fotad =)

#2 - - Kusin Malin:

Åh vilken fin sommarprinsessa,med krans i håret i allt:) Fin liten prins också såklart! :) Trevlig helg på er. kramar

Till top