Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Söndag

Isabell Permalink2
Igår så var vi ner på marknaden den är igentliger bara skit.. men de e tradition o gå o Isabell gillar det! vart 14 par strumpor för mig eller ja va snäll o gav 4 avd em till danne=) Issa vart de godis foppa tofflor lotter o karuselller för=) hon va super nöjd =) Jonathan fick en machester united pyamas av danne=) han fick en snurra eller va de  nu är ni vet sådan man hade när man va liten man blåser på en massa typ blommor så snurrar de=)
Sedan va vi på kalas hos barnens kusin Ryan som fyllde  år de va trevligt.. Isabell prova Bellas cykel utan stödhjul på men en pinne man kunde hålla i ja släppe den direkt o hon kunde juh cykla utan stöd så när vi kom hem tog ja bort hennes oxå hon är jätte duktig att cykla utan stöd.. hon är en sådan unge som bara kan allt=) fösta gången man satt henne på en cykel med stöd cykla hon iväg direkt i race fart.. när man tar bort stöden lika dant duktig min lilla prinsessa som snart blir 4 år=) hons ka väl få en sparkcykel med 2 hjul som hon tjatar om=) mer vet ja inte enu=)

Idag var vi hos min mamma o fika morsdagsfika TACK TACK.. OCH JAG MÅSTE FÅ SÄGA ATT JAG HAR VÄLDENS BÄSTA SMÅSYSKON EMELIE OCH IDA SOM ALLTOD ÄR HEÖT UNDERBARA MOT ISSA O  JONATHAN DEM HJÄLPER MIG MED ALLT O LEKER MED DEM SÖVER JONATHAN NÄR HAN EJ VILL SOMNA NÄR JA FÖRSÖKER MEN DEM FÅR HAN ALLTID O SOVA. BUSAR MASSA MED BÅDA O ÄVEN OM JONATHAN SLÄNGER ALLT HELA TIDEN O IDA BARA TAR UPP DE HEÖA TIDEN SÅ ÄR HON SÅ SNÄLL O GÖR DE FAST HAN SLÄNGER NER DET IGEN! ! =) bARNEN ÄLSKAR EWR MASSA IDA O EMELIE=)

sedan har vi stor handla oxå därefter bada isabell massa i sin pool jenny med failj kom o hälsa på colibn bada oxå så grilla barnen marsmallows(eller hur fan de stavas)  =) faline kom förbi en sväng  o grilla oxå=) 
Jag är så glad att mina barn har sådanna underbara kompisar runt sig =) så söta o snälla o har så skojs ihop JA VIST KAN DEM KÄFTA O VARA SURA PÅ VARANDRA men de hör till Men märks att Isabell älskar sina kompisar o alla hennes kompisar e underbara m ot jonathan oxå=)

HELT ENKELT JAG OCH MINA BARN HAR DE SÅ BRA MED ALLA UNDERBARA KOMPISAR O FAMILJER RUNT OM OSS=) TACK FÖR ATT NI FINNS!


HAr städat upp massa nu på kvällen o tvättat upp 2 maskiner tvätt så nu är de snyggt hemma oxå förutom köksfönstret som ja ska till plantaget imorron o inhandla nya blommor till=)

TREVLIG VECKA!!!=)
2 veckor(bara 6dagar) flr iss apå dagis till innan hennes sommarlov börjar=)

#1 - - cattha:

så söta de är,även när de sussar hihihi

ps ja jag har ju bara härliga barn o barnbarn jag med hihih

#2 - - eskil:

Var superkul hos dig idag =) haft överhuvudtaget en kanon helg men var riktigt kul som avslutning på veckan o vara föärbi dig din vattenballongsfuskare :P

Till top