Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Dansuppvisning!

Isabell Permalink1
Isabell Har haft sin efterlänktade Dans uppvisning! SÅ DUKTIGA Dem var helt UNERBART att se !! Hon ska få forsätta i vår iallefall!! eller vår o vår i Januari drar nästa igång igen=) hon va mallig efter uppvisningen!=)
Därefter åkte vi direkt till Julmarknaden på stan va mysigt MEN ISKALLT VI FRÖS SÅ kollade bara snabbis ute sedan gick vi i Igor o punkt!=) VI hittade nått småt to gott! Varförbi mamma o mata kissekatterna oxå o emme o ida gosa lite med dem oxå! =)
Mamma o Micke verkar ha det bra på grancanaria 25grader + hade dem tidigare idag! MEDANS VI HAR SNÖSTORM!! Men de  e de värda=)
Advents fika har vi så klart hunnit med oxxå!! =)
Bilder då....
FRÅN DANSEN MED VÅRAN PRINSSESSA
så duktiga!!!=)
JULMARKNAD!




MIN UNDERBARA FAMILJ!!

Mammas stövlar:P
!
Morgon mys!
Isabell med sin Älskade SKy(Som hon fått som mini liten av mormor) =)
SE UPP I BACKEN!! (J ska få en hjälm oxå )
Mammas stövlar är skitskojisiga tror jag=)
Hahah alla bilder vi hitta på danne har issa smygtagit o han sover på ALLA !!=)
TACKOS I FREDAGS MED EMME IDA MAMMA O MICKE (barnen o danne med så klart)
skojs att springa ner för en backe!
Resultatet blev!! =)   men han blir inte ledsen i första taget =)
Måste juh visa bild på barnens lilla Nya kusin HAN ÄR  SÅ SÖT!!=)
TREVLIG JULMÅNAD PÅ ER ALLA!!!!!!!!!!!!

#1 - - inga o roger Luleå:

hej jättefina bilder på ungarana. ja hon är duktig prinssesan ju ja nu har ni mer snö än vi..ha de bra kram från oss.. ..

Till top