Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

˙·٠•●❤● 4år ●❤●•٠·˙

Isabell Permalink1
4år med m in underbara älskade! Är så lycklig med han och våra 2 barn! Man kan inte ha mer underbart o vara mer lycklig en jag!! =)Älskar han så jävla mycket...
Jonathan o Isbabell hade dagisfoto i onsdags o torsdags=)
Tisdag börjar jonathan på dagis! Läskigt fort tiden gått=/  dem ska börja gå tisdag tillock med fredag 9-14. dem satat dem får juh vara där alla dagar 9-13 men ja sa att nee jag vill ha dem lediga en hel dag extra o ja brukar iaf aldrig komma 14 kommer oftast tidigare=) men de går nog bra..
JJag ska passa på att plugga stenhårt tills de e dax o ge sig ut i jobblivet!!=)
sedan ska ja juh ha mina underbara små sytrar här boende i 1 vecka ska bli så skojs=) o hoppas på att mamm ao gubben Micke får en toppen vecka oxå=) KOm ihg min ölskohol :;P hahha
nee om man ska fiixa sig för denna dagen o se vad den har o erbjuda!!=)
ha d bra för de ska ja =)
#1 - - Kusin Malin:

Grattis till 4 år tsm :) visst går tiden fort?=) kram

Till top