Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

söndag o dans o besök=)

Isabell Permalink1
I onsdags var det lillprins bus första födelsedag=) Alla paket av oss fick han på morgonen super nöjd vart han=) Han fick en pool med 100bollar i så fick han en sådan där llåda man stoppar klossar i o ett hus med olika pedagogiska övningar ocn en JÄTTE boll med händer o fötter=) Isabell älskade hans presenter oxå=)
vart en mys dag med han med massa bus o lek o tårta=)
dagarna annars ser ut presis som vanligt man leker massa inne o myser sedan går vi ALLTID ut minst 1 gång per dag dels för barnen behöver vara ute och så älskar båda barnen vara ute=)
Igår så kände vi för att göra något annat en bara samma vardagssaker så vart en sväng o kika djur o leka på vallby museumet barnen gillade det=)
Sedan vart de att öva lite bil för mig=) gick jätte bra tycker jag=) brorsan o marlen va förbi några gånger o så var Lina o Noah här o lekte=)
kvällen tillbringa ja hos min privatfrisör Lina=) heheh vart färgning av håret och ikväll ska ja dit för klippning NAJS=)
JAG ÄR YR O HAR HUVDVERK=/  förkylningen är inte borta enu=/ 5veckor när ska den ge sig=/ Danne har vart hemma denna vvecka oxå pga av förkylning=/
jejej Idag blir det Dans för Isabell hon har redan satt på sig sina nya snygga danskläder o senare kommer dannes syster o hennes son o dannes bror med familj =) Trevligt=)
ja just de i går så bakade isabell muffins nästan helt själv SUPER GODA duktig min prinsessa=)
JONATHAN MED HJÄLP AV ISABELL ÖPPNAR SINA PAKET=)
BARNEN LEKER MED JONATHANS PAKET=)
STORA BOLLEN
DUKTIG SOM KAN=)
SKOJS SKOJS
MATAR HÄSTARNA SÅG ATT SYRRAN GJORDE DET DÅ MÅSTE HAN OXÅ=)
SYRRAN KLÄTTRAR
DÅMÅSTE LILLEBROR GÖRA LIKADANT!!!  =)
iSABELLS FINA NYBAKTA MUFFINS=)
#1 - - Kusin Malin:

Vilka fina bilder:) Fina leksaker han fått:) KOmmer från oss också såklart! Kram kram

Till top