Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

regn rusk o förkylningar!

Isabell Permalink0
Från 25+ igår till kallt grått o regnit idag vdervxlingar på 0 tid!Ja är förkyld som börja i början av veckan med lite öm i bihålor nu har ja ondare o halsen är ett rivjärn o hostar sönder lugorna!näsan igen täppt! Tur att man är kvinna annars skulle man ligga däcka i sängen o ej kunna röra sig hahaah
SKolan går super bra iaf en så länge första kursen arbetsätt o lärande är jag färdig med Skönt=)
Idag börjar Isabells dans! =) Hon är glad att den börjar i dag !=)
Se vad som mera händer i dag! SKulle behöva låsas flytta för när amn flyttar är enda andledningen till att rensa ut allt hemma o kasta massa saker men vill ej flytta så jag får lådsas:P
Till top