Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

tillbaka till vardagen igen!

Isabell Permalink0
Ja förra måndagen började jag i skolan! =) går toppen bra ensålänge iallefall har lämnat in en del uppgiftero fått bra på dem så jag är nöjd!=) Pluggar juh distans men några få e obligatorisak dagar i skolan men väldigt få o några frivilliga ja brukar dyka upp då iaf....
Imåndags handlade jag lite hörstkläder! Köpte skit snygg regnjacka o regn byxor didrikson till mig (är himlsa nöjd med både barnens o mitt de regnstället) så köpte ja ett varsit par everest gumiistövlar till barnen en dirkson höstjack till  jonathan o en helyhanson jacka till issa o vindbycor till issa! så varntat till jonathan leter efter till issa=) Jonathan fick ett par jeans oxå o issa en ny danskläninG!SUPER nöjd är ja vart nått annat smått o gott oxå:P
har införskaffat mig en sodastimer oxå:P mumsigt! (kommer bilder längre ner på kläderna) =)
Barnen börja dagis o Danne jobbet igår USCH va hemskt det är o vara från dem alla=/ när man vant sig HEEELLA sommaren sedan början av juni! o haft danne hemma 6 veckor!!! ÄLskar min familj massa =)
fixat lite på baksidan har ja gjort idag o vart på erikslund med mamma för bla lunch på ikea=) TILLBAKA TILL VARDAGEN:P heheh
Till top