Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

snart slut på feb

Isabell Permalink1
Oo e de värmen/våren som är på g tro??Vågar ej hoppas förmycket men inatt så va de o gradit kl00:oo =) Wii o idag har de vart nån +grad HÄRLIGT!!!
Igår va vi på Farlines kalas De va skojsigt =) Grattis igen sötbusugnen Faline! =)sedan va de fredagsmys  SKulle se harrypotter nr3 men Issa somna mitt i =) så vart bb istället!=)
Idag när kl var FÖRE 10 så slog det mig att ja nästan var klar med all städning i hela lägenheten samt redan vart på ica o handlat massa för morgondagen! SÅ TIDIGT=)
Sedan åkte vi hem till svörmor Inger o Peter som fyllde år i torsdags o Onsdags! =) Så grattis igen!=) Fick även presneter jag med =) Presentkort på hm av Inegr  o Peter TACKAR ska ja handla massa nytt till mig !=) Wiii Så fick ja massa Pengar av Dannes mormor o Filip Oxåx ska handla till mig för WII TACKAR !!!!
Jag är lycklig som har min underbara familj då menar ja föräldrar o syskon och mina barn o självkkalrt Danne oxå Och att jag även har en underbar familj alla inom Dannes familj är helt underbara dem oxå! !LYCKLIGT LOTTAD JAG!! =)
J o I badade innan nattning/mys J har väl somnat för ca 15min sedan TACK VARE nån granne som HAMRA en massa o han låg bang bang hela tiden o inte ville somna Issa har ja hyrt nån ny prinsess fe film till  hon ligge ro myser o ser på !=)
Ja vad denna lördags kväll har att erbjuda har ja ingen aning om de återstår o se!!  Utgång va ja sååå sugen på igår men Idag  har ja inget sug allst efter det !=) så de vart juh bra med det !=) hehehe
nee bort från datan nu!
ha d najs
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
#1 - - nettan:

hehe ja, dom hade stt 46 och 50 hade velat ha 48 men men den sitter bra och den passar till vantarna =) du får lägga in korten på muffinsen och tårtan sen så jag får se=)



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN =)

kram

Till top