Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

bus o mys!

Isabell Permalink6
Inte blivit så mycket uppdateringar här på bloggen men nog inte många som läser heller så klte komentarer o så! men men iaf
Dagarna består av bus o mys o lek! mycket pyssel har vi gjort om dagarna Jonathan gillar att sitta med sådanna där knoppppärlor vet ej va de heter o så har han gjort sitt allra första armband=) SÅ duktig=)Issa hon älskar pärlor o pyssel hon har fått sådanna där STORA pärlplattor hon önskat sig hon gillar både små o stora!! =)
Sedan häromdagen tog vi ut traktor o bobbykar o låste upp cykeln o va ute o lekte med barnen gillade det =) dde va riktigt skönt oo vara ute o leka!
Isabell började dansen igår igen SOM HON HAR LÄNKTAT nu har hon bytt gruoo till 5-6åringarna! hon blir juh 5 år i sommar juh ! o så ÄLSKAR HON ATt dansa så dem är de lite mer konsentration på o så känns de som så de blir bra de hon trivdes i den grupppen!=)J dansa oxå igår där men han får vänta3 år innan han får börja på riktigt! =)
Igår bjöd vi hit mamma gubbenmicke emme o ida på middag kaviartors o potatis o så korv tillbarnen som ej åt fisken=) o så pannacotta till efterrärr(glass maräng chokladsås tll barnen som ej åt=)trevligt att ni kom=)
<ooo så denna jävla förkylning/virus MIna bihålor e såå stora o hasen gör oonte o känner mig helt väck i kroppen  i mellan åt menläkare e de inge ide att gå till enu , då dem endå inte kan göra bnått om de  e en förkylning!o har så massa läkare hit o dit endå!
SKOJS MED PYSSEL!! =)
köpte 5 meter tyg med SPIDER MAN SOM J ÄLSKAR O SYDDE SÄNGKLÄDER O EN LAMPSKÄRM!=)
han blev super glad när han såg de o säger SPIDER SPIDER=)
morgon mys=)
skojs ute pappa kom hem medans vi va ute ocxå=)
#1 - - Caroline:

Jag läser=) Kram!

#2 - - Admin:

Vilka små konstnärer! :)

#3 - - idaandersonfridh[L]:

Ja,tack för maten kanske man ska säga^^) Jätte fina bilder:) Hälsa hela familjen!:D

#4 - - nettan:

jag läser, även om jag inte kommernterar!



fina bilder =) kramar

#5 - - Inga o Roger:

HejPärlor har välalltid varit kul .Påslaknat snyggt törs Ninase spindel?hehe ,,jättefina foton ju ,,ha de bra hälsa

#6 - - Helena:

Jag lässssser. =)) och tittar mkt på dina foton, Tycker de e sååå skoj att se dina barn, Och även dig, Fina bilder du tagit, Gulligt då J sover i spindelmannen setet, hehehe Å issa pysselMaja, ha de gott,

Till top